Live Target Lures, între realitate artificială și ținte vii

 Live Target Lures, între realitate artificială și ținte vii

Is this the real life?
Is this just fantasy?
Caught in a landside,
No escape from reality…

 

Am întrebat Chat GPT “Povestește-mi despre Live Target Lures și Grant Koppers!”

Hai să vedem ce știe inteligența artificială, Chat GPT, despre, probabil, cele mai realiste năluci de pe piața articolelor de pescuit la răpitori, Live Target Lures.

“Live Target Lures este un producător de articole de pescuit specializat în crearea de năluci realiste care imită aspectul, mișcarea și sunetul momelilor vii. Compania a fost fondată în 2008 de Grant Koppers, un pasionat de pescuit și designer de năluci care a dorit să creeze o experiență de pescuit mai realistă pentru pescari.

Koppers, care este și CEO-ul companiei și designer-șef, pescuiește încă de când era copil și a fost întotdeauna fascinat de felul în care peștii reacționează la diferite tipuri de năluci. A început să-și proiecteze propriile năluci la începutul anilor 2000 și și-a câștigat rapid reputația de a crea unele dintre cele mai realiste năluci de pe piață.

Live Target Lures oferă o gamă largă de năluci atât pentru pescuitul cu apă dulce, cât și pentru pescuitul în apă sărată, inclusiv crankbait, năluci de suprafață, năluci swimbait și materiale plastice moi. Fiecare nalucă este concepută să arate și să se miște ca un lucru real, cu culori, texturi și modele realiste care imită prada naturală a speciei țintă.

Unul dintre cele mai populare produse ale Live Target este Hollow Body Frog, care este proiectat să arate și să se miște ca o broască adevărată. Această nalucă a fost folosită de pescari pentru a prinde o mare varietate de pești, inclusiv bas, știucă și musky.

Pe lângă nălucile sale realiste, Live Target Lures este cunoscută și pentru angajamentul față de calitate și inovație. Compania folosește cea mai recentă tehnologie și materiale pentru a crea năluci durabile, fiabile și eficiente.

În general, Live Target Lures și fondatorul său, Grant Koppers, au avut un impact semnificativ asupra industriei pescuitului prin crearea unora dintre cele mai realiste și eficiente naluci de pe piață astăzi.”

Ce nu ne-a spus Chat GPT despre Live Target Lure? Păi de unde să începem? De la început, nu? Cine este Grant Koppers și cum a luat naștere Live Target Lures? Hai să îi oferim inteligenței artificiale acest material, în speranța ca data viitoare ne poate spune mai multe, zic. Nălucile Live Target Lures si Grant Koppers chiar merită atenția tuturor, cred eu.

Live Target Lures, înainte de a fost primul pește, anul 1977

În anul 1977, când avea numai 8 ani, Grant Koppers a prins primul lui pește. Se alăturase tatălui său și unui prieten, pentru ceea ce avea să fie prima lui partidă de pescuit. A fost singurul dintre toți pescarii de pe malul lacului din Ontario (Canada) din acea zi care a reușit să prindă un păstrăv, cu o lingură oscilantă. Tot în acea zi, injectat fără scăpare cu virusul pescuitului, și-a creat propria nălucă dintr-o lingură de bucătărie, sârma de la un umeraș de haine și o bucată de sfoară roșie. Puteți să vă imaginați ce a ieșit.

„Tatăl meu m-a introdus în lumea pescuitului când eram mic. Au fost și alte perioade cheie din viața mea care mi-au dus înțelegerea acestui sport la un alt nivel și care m-au ajutat să cresc ca pescar profesionist. Prima a fost când am devenit suficient de mare pentru a merge cu bicicleta pe apele din zona mea. Am început să pescuiesc împreună cu prietenii mei la somn și crap după școală și în weekend. Când am împlinit 16 ani și am putut să conduc mașina spre destinații mai îndepărtate am început să țintesc păstrăvul, somonul, bass-ul, știucă/musky și șalăul/walleye. La scurt timp după aceea, mi-am cumpărat prima mea barcă de aluminiu de 12 picioare.“ Grant Koppers

Live Target Lures, primul pas prin Sport Fishing Niagara, anul 1996

La vârsta de 27 de ani, cu peste 20.000 de ore de experință pe apă la activ, studii despre năluci, despre biologia și comportamentul peștilor, Grant Koppers înființează Sport Fishing Niagara, o afacere de ghizi de pescuit la somon, păstrăv, bass, musky și walleye pe lacul Ontario și râul Niagara.

“La 20 de ani, am început o afacere cu ghizi cu jumătate de normă și am continuat cu normă întreagă trei ani mai târziu. În primul meu an am ghidat puțin peste 60 de partide de pescuit, iar în al treilea an ajunsesem la 240 de partide pe an. Am învățat multe fiind atât de des pe apă, în perioadele de vârf făceam două partide de ghidaj pe zi. Asta mi-a dus pescuitul la cu totul alt nivel. În încercarea de a avea atacuri toată ziua și a descoperi un tipar, am trecut de la urmărirea peștilor țintă la studierea compotamentului peștilor pradă. Pentru mine, îndrumarea a fost despre creșterea ca pescar. Am trecut de la pescuit cu jumătate de normă la pescuit cu normă întreagă. Înveți multe când ești pe apă în fiecare zi, în cele din urmă, am reușit să-mi duc pescuitul la un nivel cu totul nou.” Grant Koppers

Live Target Lures, cum a luat naștere, anii 2005, 2007

De-a lungul celor 10 ani cât a activat ca ghid profesionist de pescuit Grant Koppers punea cărămidă pe cărămindă la ceea ce numim astăzi Live Target Lures. În tot acest timp timp, Grant a colaborat cu mai mulți producători de echipamente pentru pescuitul sportiv fiind angajat ca pescar profesionist și consultant. Atunci a descoperit un gol în această industrie, nu existau năluci realistice, cu detalii anatomice duse spre perfecțiune, năluci pe care le visa și pe care și le dorea de fiecare dată când peștii nu răspundeau la apel în apele limpezi ca și cristalul ale Canadei. Ca să își satisfacă această nevoie și să evolueze din nou în întelegerea acestui sport numit pescuit, Grant a hotărât să pornească la un nou drum, creând o serie de năluci realistice unice în lume.  În 2007 înființează Koppers Fishing and Tackle Corp, firmă producătoare de năluci. Este anul în care, pe piața internațională a echipamentelor de pescuit, au prins au luat ființă nălucile Live Target Lures. Unice în lume.

“Mi-am început compania de năluci pentru că am vrut să fac o diferență. Majoritatea pescarilor înțeleg că peștele vizat atacă un anumit profil de nălucă, dar multe companii de năluci se opresc și își concentrează eforturile doar pe profilul exterior. Dar ce zici de profilul anatomic? Nu am înțeles niciodată de ce producătorii de năluci nu au adăugat mai multă anatomie nălucilor lor, în special pentru modelele de apă limpede. M-a frustrat această situație până la punctul în care am decis să-mi înființez propria companie și brand. Am călătorit în Asia și în alte regiuni producătoare de naluci timp de 10 ani. În acea perioadă, am făcut mai mult de trei ani și jumătate de drum la fabrici, dezvoltând și producând năluci. Am aflat o mulțime de mici secrete despre cum funcționează industria nălucilor. Te-ai întrebat vreodată de ce o nalucă prinde mai mult pește decât alta? De-a lungul anilor, am învățat multe secrete comerciale care m-au ajutat să înțeleg și să aplic sensul bazei mele de cunoștințe despre pescuit. Această perspectivă unică m-a ajutat să cresc din nou ca și pescar.” Grant Koppers

Live Target Lures, invenții, inovații, indicații

Grant Koppers nu numai ca a reușit să producă cele mai realistice năluci, le-a patentat ca invenții și a învățat pescarii cum să le folosească. Spre deosebire de alți producători de năluci, Live Target Lures Lures avea și o atitudine unică. Puține companii mergeau pe cheltuiala unor instrucțiuni tipărite pentru a educa pescarii despre năluca pe care tocmai o cumpărau. Pentru a educa pescarii și a le oferi o experiență de neuitat cu nălucile Live Target Lures, Grant Koppers atașa fiecărei năluci produse o hârtie tipărită cu instrucțiuni despre localizarea și comportamentul peștilor țintă, adâncimea de evoluție a acesteia, viteza și stilul de recuperare, noduri recomandate și nu în ultimul rând cum să o recuperezi dacă era agățată.

„Când vine vorba de industria pescuitului, personal consider că un producător ar trebui să explice mai mult decât doar enumerarea tuturor peștilor de apă dulce pe care îi poate prinde năluca lor. Produsele noastre au instrucțiuni din interiorul fiecărei cutii care oferă pescarului informații despre cum și unde să folosească năluca. Pescarii sunt ca un burete, își doresc mereu informații noi și actualizate despre năluca pe care tocmai au cumpărat-o”. Grant Koppers

Live Target Lures, peste 750 de năluci unice, 10 premii Icast, anii 2007 – 2021

De la lansarea primului produs în 2005 și până în 2021, Koppers a introdus Live Target Lures în majoritatea lanțurilor de magazine importante din SUA și Canada având cereri, bineînțeles, și din toate celelalte colțuri ale lumii. Pentru pescarii de răpitori, care au îmbrățișat cu aceeași pasiune produsele create de Grant Koppers, și implicit piața articolelor de pescuit, întâlnirea cu Live Target Lures s-a lăsat cu îndrăgosteală la prima vedere. Dragoste reciprocă am putea spune, ca mărturie stau cele peste 750 de năluci unice produse de Live Target Lures și cele 10 premii câștigate la Icast, cea mai mare expoziție de articole de pescuit din toată lumea. Pe business vorbind, cum a pornit Live Target Lures?

„Înainte de a înființa compania de năluci, nu am avut niciodată nevoie să strâng capital, mai ales la amploarea necesară pentru a lansa Live Target Lures… Ce pot să spun este că am început să structurez investițiile în perioada de criză economică globală. De fapt, unii ar putea spune că momentul nu a fost ideal, deoarece investitorii au fost nervoși și precauți cu privire la o economie care se poate prăbuși. Dar eu spun că situația economică ar fi putut funcționa în avantajul meu, deoarece acolo avem mai puține oportunități de investiții tangibile disponibile. Unii investitori pricepuți căutau investiții inteligente. LIVETARGET avea sens perfect, mai ales pentru investitorii care au înțeles modelul meu de afaceri. Aproape toți investitorii noștri sunt pasionați de aer liber într-o anumită măsură. Ei înțeleg viziunea și văd potențialul exponențial.

Am adunat o echipă de consilieri și am dezvoltat un plan de afaceri. Soția mea Susan este cel mai mare susținător al meu. Ea m-a ajutat să-mi construiesc afacerea ca ghid de pescuit și a jucat un rol esențial în compania de năluci. Nu aș fi putut face asta fără ea. Am câțiva acționari selecționați care au investit în viziunea mea și în companie. Primul și cel mai notabil a fost Victor Cook din Columbus, Ohio. Vic a fost un client al companiei mele de ghizi, un pasionat pescar cu apă sărată și a susținut compania cu abnegație de-a lungul anilor. Linia de năluci pentru apă sărată a fost creația lui Vic.

Există o mulțime de tendințe în sectorul nălucilor chiar acum; Aș putea vorbi zile întregi despre acest subiect. Cred că cea mai notabilă este schimbarea globală a resurselor de producție. Producția cu marjă scăzută este împinsă încet în afara Chinei și în alte regiuni cu costuri mai mici de muncă. Cred că există un fals sentiment de romantism cu producția de năluci dure; nu este atât de ușor pe cât pare. Consumatorii sunt conștienți de faptul că toate categoriile de năluci devin din ce în ce mai aglomerate, dar cred că multe dintre noile oferte sunt aproape la fel… Pescarii caută rezultate dovedite și tangibile de la mărcile lor preferate. Cei care nu pot oferi năluci câștigătoare dovedite se vor confrunta cu perioade și mai dificile atunci când își mută producția în afara Chinei, unde infrastructurile sunt limitate și mai complexe. Cred că vom vedea mai multe tranziții în următorii ani. Cei care au un model de afaceri solid vor experimenta oportunități de creștere.

Creșterea noastră până în prezent a fost realizată exclusiv organic. Accentul nostru în următorii ani se va muta către creșterea strategică, cu o concentrare puternică pe SUA și Canada. În curând vom începe să transferăm eforturile și resursele către alte piețe internaționale. Accentul nostru este să continuăm să construim echitatea mărcii.” Grant Koppers

Live Targes Lures iubește Mustad și invers, anul 2021

După achiziția TUF-Line în 2019, în 2021 brandul norvegian O Mustad & Son achiziționează Live Target Lures, la acea data unul dintre jucătorii importanți pe piața nălucilor de pescuit premium din America de Nord. Pentru O Mustad & Son acesta este încă un pas înainte ca furnizor global complet de produse de pescuit sportiv. După achiziție, Kenni Riise, CEO al O.Mustad & Son, a dezvăluit:

„LiveTarget este o completare interesantă la portofoliul de mărci Mustad. Valorile noastre de bază ale inovației și experienței clienților de top sunt perfect aliniate, făcând această achiziție o adevărată captură pentru Mustad. Mustad și TUF-Line salută acestă perfectă adăugare în grup. În timp ce este supravegheată de Mustad, dezvoltarea continuă a LiveTarget de năluci premium pentru apă dulce și sărată continuă sub co-fondatorii companiei, Grant Koppers și Vic Cook, a căror direcție va păstra ADN-ul mărcii.”

„Parteneriatul cu Mustad pentru a dezvolta noi produse LiveTarget, în același timp cu accelerarea creșterii întregii linii de produse, este o oportunitate palpitantă. Odată cu această uniune, pescarii vor găsi cârlige, năluci și fire de pescuit remarcabile într-un singur loc. Istoria profundă a firmei Mustad și produsele de vârf în industrie completează angajamentul și pasiunea pură pentru pescuit care se regăsesc și  în nălucile Live Target Lures.” Grant Koppers

„Nu am cuvinte să spun cât de încântați suntem de acest parteneriat. Am avut alte oportunități de parteneriat pentru Live Target Lures, dar am ales să ne unim cu Mustad din cauza sinergiei evidente. Parteneriatul cu un producător de cârlige ne permite să ducem produsele noastre la următorul nivel cu cârlige complet personalizate, oferind aspect și acțiune fără compromisuri.” Vic Cook

Live Target Lures în România prin Arrow International, anul 2023

Nălucile prind deopotrivă pești și pescari, am mai spus asta și o să o mai spun. Dar cu Live Target Lures parcă este o altă poveste, aici te lași prins cu bună știință, la felul în care arată aceste năluci aproape ai putea să juri că pescuiești cu o momeală vie. Așa se simt probabil și peștii păcăliți de peste 18 ani de când au luat ființă, la propriu și figurat, nălucile Live Target Lures. Între timp, au mai prins câteva premii la ediția Icast 2022 și cu siguranță urmează altele și în 2023. Nu o să vă dau detalii tehnice, tehnologii sau sfaturi de achiziție, vă las să descoperiți singuri mai departe acest mic univers al nălucilor realiste realizate de Grant Koppers. Începând cu luna ianuarie 2023 puteți găsi o gamă impresionantă de năluci Live Target Lures în magazinele Arrow Internațional și partenere, atât fizice, cât și online. Cum care Arrow Internațional? Dacă întrebați Chat GPT, nu știe, inteligența artificială nu a descoperit încă AndyArif.ro, așa că vă spun eu… Arrow Internațional este unic distribuitor în România și pentru alte chestii mișto de pescuit, cum sunt Daiwa, Jackall, Mustad, Savage Gear, Scierra, Stroft, Strike Pro. Nu v-am lăsat degeaba toate aceste linkuri din blog, dacă ați ajuns până la finalul acestui articol cu siguranță o să vă placă și celelalte povești pe care le-am scris despre ace, brice și carice. De pescuit, of course.

Daca ti-a placut, apreciez orice SHARE

Andy Arif

https://andyarif.ro

Pescuitul este o joaca frumoasa, atunci mai ales atunci cand o iei in serios. Copil de pescar, tata de pescar, prieten de pescar, povestitor, calator, iubitor de natura, visator in aceasta minunata lume a pescuitului. Fie ea vorbita, scrisa, foto, video sau online.

Postari asemanatoare

lasa un raspuns

ro_RO
Powered by TranslatePress